تیم تبلیغاتی پرش

0 %
تیم تبلیغاتی پرش
پرش، پیشرو راه شما ...
  • نشانی مشهد :
    مجتمع الماس توس، پ ۲۱۰
  • نشانی سبزوار :
    بیهق 47
  • نشانی نیشابور :
    روبروی شورای حل اختلاف
  • تلفن تماس :
    0915 2 72 73 74
    0915 2 PARESH

باشگاه مشتریان چیست و چرا؟ | باشگاه مشتریان چیه دیگه؟ما تو دفتر می‌نویسیم!

۸ شهریور ۱۴۰۲

مختصر و مفید:

باشگاه مشتریان چیست؟ گرد آوردن اطلاعات مشتریان (دیتا بیس مشتریان) به شیوه‌ای منظم و سازمان‌دهی شده. برای ساخت و تشکیل باشگاه مشتریان راه‌های مختلفی وجود دارد. به طور مثال بعضی سیستم‌های حسابداری از این قابلیت نیز بهره منداند و می‌توانند اطلاعات مشتریان را ثبت و طبقه‌بندی کنند.

یکی دیگر از راه‌های ساخت باشگاه مشتریانی ایده‌آل استفاده از دستگاه‌های باشگاه مشتریان است که هم شماره مشتری‌ها را بی‌دردسر جمع‌آوری می‌کند؛ هم دارای پنل پیامک است و به کمک آن می‌توانید پیامک انبوه ارسال کنید.

در ادامه با جزئیات بیشتری به این مقوله پرداخته‌ایم. اگر فرصت کافی دارید، مقاله را تا انتها دنبال کنید.

CRM یا باشگاه مشتریان = تعامل مثبت با مشتریان
CRM یا باشگاه مشتریان = تعامل مثبت با مشتریان

 (درباره تیم تبلیغاتی پرش بیشتر بخوانید)

در این مقاله چه می خوانیم؟

باشگاه مشتریان (CRM) چیست؟

چطور می‌توانم باشگاه مشتریان خود را داشته باشم؟

چگونه باشگاه مشتریان بسازیم؟

باشگاه مشتریان چیست؟ | CRM چیست؟

باشگاه مشتریان یعنی گرد آوردن اطلاعات مشتریان (دیتا بیس مشتریان) به شیوه‌ای منظم و سازمان‌دهی شده. امکان ندارد بازاری باشید و اطلاعات تماس مشتریان خود را جمع‌آوری نکنید! تجربه ثابت کرده هر چه شانس ارتباط با مشتریان خود را بالا ببرید، اعتبار خود را بالا برده‌اید. بی‌جهت نبوده که کاسبان معتبر قدیمی دفتر و دستکی داشتند تا نام و اطلاعات مشتریان را ثبت و ضبط کنند که در زمان خود بسیار هم ثمربخش بود. اما باتوجه به مدرنیزه شدن جهان اطراف آیا می‌توان همچنان به روش‌های قدیمی متوصل شد و از دیجیتالی کردن امور دوری کرد؟

به طور مثال آیا می‌توانیم برای ارسال پیامک انبوه به مشتریانی که اطلاعات تماسشان را جمع‌آوری کرده‌ایم، به سراغ دفترهای اسامی قدیمی برویم و جواب بگیریم؟ مسلم است که خیر! زیرا برای ارسال اس ام اس انبوه لازم است شماره تلفن مشتریانمان را از قبل در فایل اکسل وارد کرده باشیم. پس تا به اینجای کار مشخص شد در دنیای امروزی اطلاعاتی مفید واقع می‌شود که به طور منظم اکسل شده باشد. اینجاست که پای باشگاه مشتریان به ماجرا باز می‌شود. باشگاه مشتریان در واقع مدیریت همین اطلاعات اکسل شده مشتریان است و راه‌های مختلفی برای ساخت آن وجود دارد.

چطور می‌توانم باشگاه مشتریان خود را داشته باشم؟ یا چگونه باشگاه مشتریان بسازیم؟

برای ساخت و تشکیل باشگاه مشتریان راه‌های مختلفی وجود دارد. به طور مثال بعضی سیستم‌های حسابداری از این قابلیت نیز بهره منداند و می‌توانند اطلاعات مشتریان را ثبت و طبقه‌بندی کنند. کسبه‌ی محترمی که از این قبیل سیستم‌ها استفاده می‌کنند و قصد ارسال پیامک‌های انبوه را دارند، باید از شرکت‌هایی که در این زمینه مشغول به کارند اشتراک ماهیانه تهیه کنند. آن‌ها متن مورد نظر برای پیامک را به‌همراه دیتا بیس مشتریان به شرکت مربوطه می‌فرستند تا برای مخاطبین ارسال گردد.

یکی دیگر از راه‌های ساخت باشگاه مشتریانی ایده‌آل استفاده از دستگاه‌های باشگاه مشتریان است که با برندهای مختلف در بازار موجوداند. خرید این دستگاه به معنی واقعی کلمه یک تیر و دو نشان است! چون هم سخت‌افزاری خریده‌اید که شماره مشتری‌هایتان را بی‌دردسر در قالب فایل اکسل جمع‌آوری می‌کند؛ هم پنل پیامکی که به کمک آن متن مورد نظر خود را می‌نویسید و با تنظیمات شخصی‌سازی شده ارسال می کنید.

با توجه به اینکه کانون آگهی پرش عاملیت فروش برند دایرکت را برعهده دارد؛ جهت تهیه دستگاه باشگاه مشتریان خود با ما تماس بگیرید.

دستگاه‌های باشگاه مشتریان، ظاهری شبیه به دستگاه پوز دارند و مشتری می‌تواند شماره تلفن خود را از طریق شماره‌گیر روی آن، وارد کند. به این ترتیب شخص با رضایت کامل خود، اطلاعات تماسش را وارد فایل اکسل دیتا بیس مشتریان شما می‌کند و به این وسیله امکان ارسال پیامک‌های تبلیغاتی از طرف شما را ایجاد می‌کند. جالب اینکه پیامک‌های ارسال شده با این روش حتی برای مخاطبینی که پیامک‌های تبلیغاتی خود را در لیست سیاه قرار داده اند نیز ارسال می‌شود.

از اینکه تا انتها با ما همراه بودید سپاس گزاریم. لطفا نظرات خود را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید و سوالاتتان را از طریق بخش “ارتباط با ما” به نشانی /https://moon-co.ir/contact با مدیر بخش باشگاه مشتریان مطرح کنید.

ارسال شده در باشگاه مشتریانبرچسپ ها:
یک دیدگاه بنویسید
© تمامی حقوق برای پرش محفوظ است.
ایمیل: paresh