تیم تبلیغاتی پرش

0 %
تیم تبلیغاتی پرش
پرش، پیشرو راه شما ...
  • نشانی مشهد :
    مجتمع الماس توس، پ ۲۱۰
  • نشانی سبزوار :
    بیهق 47
  • نشانی نیشابور :
    روبروی شورای حل اختلاف
  • تلفن تماس :
    0915 2 72 73 74
    0915 2 PARESH

تفاوت تور مجازی تبلیغاتی با عکاسی و فیلمبرداری

تیزر های تبلیغاتی
تعداد بازدید : 25

تور مجازی همانند عکاسی و فیلمبرداری های تبلیغاتی راهی برای معرفی کسب و کار شماست. اما تفاوت های بسیار چشم گیری بین آن هاست که در ادامه به برخی از موارد آن اشاره خواهیم کرد.

(هدف ما مقایسه ای علمی است به دور از اغراق و زیر سوال بردن جایگاه عکس و فیلم های تبلیغاتی)

تور مجازی روشی بسیار جدیدتر از عکس و فیلم های معمولی تبلیغاتی است که به صورت دیداری و شنیداری بر ذهن مخاطب تاثیر می گذارد. به همین علت برای مخاطب می تواند از جذابیت بیشتری برخوردار باشد. با اینکه قدمت این صنعت (عکاسی 360 درجه) به حدود 6 دهه پیش باز میگردد، اما نمی توان جایگاه آن را در یک کشور درحال توسعه مشابه یک کشور توسعه یافته دید.

تور مجازی بسیار گسترده تر، توسعه پذیرتر و در نتیجه کارآمد تر از عکس و فیلم های تبلیغاتی است. چرا که در ساخت و انتشار آن هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد؛ برای بالا بردن کیفیت تور، گاهی سازنده آن مجبور به تغییراتی کوچک یا اساسی می شود که این امر طبیعی است. اما این تغییرات نباید به گونه ای باشد که مخاطب را فریب دهد و با توجه به اختلاف نظر ها و تفاوت در سلیقه ها خیلی باید در این مورد محتاط بود.

مورد بعدی زاویه دید مخاطب است؛ در عکاسی و فیلم برداری معمولی، بخاطر زاویه محدود دوربین، این عکاس یا فیلمبردار است که زاویه دید مخاطب را تعیین میکند اما در تور مجازی به لطف عکاسی360 درجه، این مخاطب است که انتخاب می کند با چه زاویه ای از محیط دیدن کند؛ در نتیجه این امر حس بهتری به مخاطب می دهد.

انتشار تورهای مجازی بسیار آسان و رایگان می باشد. تورهای مجازی را می توان از راه های مختلف مثل پیام رسان های داخلی و خارجی نظیر دایرکت، بایو و استوری در اینستاگرام و فیس بوک، گروه ها، کانال ها و حتی پیام های خصوصی (PV) کاربران تلگرام، واتس اپ، روبیکا، ایتا، بله و … انتشار داد.

راه انتشار آسان و ارزان بعدی از طریق پیامک (SMS) به مخاطبین شماست و با استفاده از قابلیت QR کُد، میتوان در هر کار چاپی نظیر کارت ویزیت، تراکت، بروشور و حتی بیلبوردهای و سایر سازه های تبلیغات محیطی آن را انتشار داد.

یکی دیگر از تفاوت های جزئی و بسیار مهم که کم تر جایی به آن اشاره شده است، مطرح نبودن مبحث حجم و زمان یک پروژه ی تور مجازی 360 درجه می باشد.

© تمامی حقوق برای پرش محفوظ است.
ایمیل: paresh